برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

چسب OCA و کاربرد آن در تعمیرات موبایل

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 3271
دوست داشتن0

چسب های (OCA (optically clear adhesive  به شکل مایع گونه می باشند که بر روی صفحه نمایش گوشی استفاده می شود و نور را به سنسور اصلی گوشی اتصال می دهند.چسب OCA دوام صفحه نمایش را بهبود می‌بخشند و اغلب با استفاده از نور یا لامپ UV استحکام بیشتری پیدا می کنند.

تعداد زیادی از مدل‌ گوشی های جدید از جمله سامسونگ، آیفون، ال جی  از صفحه نمایش های امروزی و جدیدتری استفاده می کنند که نسبت به مدل‌های قدیمی متفاوت هستند.

چسب OCA

صفحه نمایش گوشی های امروزی به گونه است که دارای چند لایه هستند و لایه های چسبی OCA در بین لایه های صفحه نمایش وجود دارد. هدف از این نوع طراحی، افزایش وضوح تصویر، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت و افزایش واکنش صفحه لمسی گوشی است. همچنین استفاده از سیلیکون در چسب های OCA اجازه طراحی صفحه نمایش نازک‌تر و باعث بهبود ویژگی‌های محصول می شود.

استفاده از چسب OCA  باعث از بین رفتن هرگونه شکاف هوا بین لایه های LCD می شود و معمولاً شامل یک پوشش لایه ای ضد انعکاس است. گاهی اوقات انعکاس نور موجب ایجاد روشنایی زیاد در صفحه نمایش می شود که این امر باعث اختلال در عملکرد صفحه نمایش می شود و وضوح تصاویر کاهش می یابد. از این رو با استفاده از چسب های OCA این اختلال از بین می رود و وضوح تصویر را بهبود می بخشد. این امر در فضای باز و مکان هایی که نور مستقیم خورشید وجود دارد که می تواند دید را کاهش دهد بسیار مهم و قابل توجه است.

برای مشاهده و خرید انواع چسب های OCA می توانید از سایت یدک موبایل مشاهده فرمایید.

محصولات مرتبط
2,200,000 تومان
سپراتور و تنور ال سی دی و تاچ بردار 7 اینچی ام ترینگل M-Triangle CP-021A: ولتاژ ورودی 110 تا 220 ولت توان مصرفی: 300 وات دارای فیوز محافظ صفحه حرارتی از جنس فلز اکسید آلومنیوم ALUMINA اندازه صفحه حرارتی 7 اینچ دارای...
ناموجود
مشخصات سپراتور ال سی دی و تاچ کش یاکسون 943: ●دمای صفحه گرمایشی بین 50 تا 120 درجه سانتیگراد ● توان مصرفی 200 وات ●صفحه حرارتی 7 اینچی ● دارای مکش و وکیوم ● دارای پد سیلیکونی  ● دارای صفحه نمایش دیجیتال ●جنس صفحه...
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم