برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

سپراتور 7 اینچی ام ترینگل M-Triangle CP-201A

سپراتور و تنور ال سی دی و تاچ بردار 7 اینچی ام ترینگل M-Triangle CP-021A:

  • ولتاژ ورودی 110 تا 220 ولت
  • توان مصرفی: 300 وات
  • دارای فیوز محافظ
  • صفحه حرارتی از جنس فلز اکسید آلومنیوم ALUMINA
  • اندازه صفحه حرارتی 7 اینچ
  • دارای پمپ مکش و وکیوم قدرتمند
  • محدوده دمایی: 20 تا 120 درجه سانتیگراد
  • صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش میزان دما
  • کلیدهای تنظیم کننده‌ی دقیق دمای صفحه سپراتور
  • دارای کلید‌ جداگانه جهت روشن کردن پمپ مکش دستگاه
  • هنگام تنظیم دما، یک عدد پشت اعشار( دهم) را نیز نشان میدهد
  • دارای میله‌های تعادل در کناره صفحه گرمکن برای تنظیم نخ تعویض گلس
  • متعلقات: یک عدد کابل پاور + یک عدد پد نسوز 7 اینچی
  • ابعاد کلی دستگاه: طول 32.2 سانتیمتر × عرض 18 سانتیمتر × ارتفاع 12.5 سانتیمتر
  • ابعاد صفحه گرمایشی: طول 19 سانتیمتر × عرض 11 سانتیمتر × قطر 7 میلیمتر
  • وزن (بدون جعبه): 2.485 کیلوگرم
  • وزن (با جعبه): 2.940 کیلوگرم
ادامه مطلبShow less
2,200,000 تومان
نام تجاری:
دوست داشتن0
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
موجود است
(137 رای)
توضیحات

مشخصات سپراتور ۷ اینچی ام ترینگل M-Triangle CP-021A

سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A دستگاهی است که از دو قسمت صفحه گرمایشی و پمپ وکیوم تشکیل شده است.از این دستگاه جهت تعویض و جداکردن انواع گلس آسیب دیده موبایل استفاده میشود.همچنین از سپراتور ام ترینگل جهت جداسازی قطعات موبایل که توسط چسب به همدیگر متصل شده اند نیز استفاده میشود.استفاده از این سپراتور باعث تسریع در جداسازی قطعات و کم کردن ریسک خرابی و شکستگی حین بازکردن گوشی نیز میشود.س

سپراتور تراینگل دارای دکمه جداگانه جهت فعالسازی پمپ مکش دستگاه است و شما زمانی که میخواهید گلس شکسته ال سی دی را تعویض کنید با روشن کردن پمپ مکش یا وکیوم دستگاه،ال سی دی گوشی بر روی صفحه گرمایش ثابت و بی حرکت میماند و شما میتوانید توسط سیم تعویض گلس،گلس آسیب دیده را جدا کنید.

در ادامه به بررسی و مشخصات سپراتور تراینگل میپردازیم.

ویژگی های ظاهری سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید در قسمت جلوی سپراتور تراینگل M-Triangle CP-021A یک عدد صفحه نمایش LED جهت نمایش میزان دما به سانتیگراد نصب شده است.در اطراف این صفحه نمایش 4 عدد دکمه فشاری جهت تنظیم دمای دلخواه قرار دارد.با فشار دادن دکمه SET که در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد میتوانید به کمک دکمه های سمت راست،دمای صفحه سپراتور را کم یا زیاد کنید.با فشار دادن دکمه ENT میتوانید تغییرات دما را ذخیره و از منوی دستگاه خارج شوید.

سپراتور ام ترینگل CP-201A

محدوده دمایی  سپراتور تراینگل M-Triangle CP-021A عددی بین 20 تا 120 درجه سانتیگراد است و بهترین دما جهت کار کردن با دستگاه بین 70 تا 90 درجه سانتیگراد است.

همچنین در قسمت جلوی سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A دکمه فشاری نقره ای رنگی در قسمت راست قرار دارد و شما با فشار دادن این دکمه میتوانید مکش دستگاه را خاموش یا روشن کنید.

سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

ابعاد و وزن  سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

ابعاد کلی دستگاه سپراتور ام ترینگل CP-201A به طول 32.2 سانتیمتر × عرض 18 سانتیمتر × ارتفاع 12.5 سانتیمتر و با داشتن این ابعاد فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمیکند و شما به راحتی میتوانید آن را در کنار سایر لوازم تعمیرات موبایل خود قرار دهید.

وزن سپراتور ام ترینگل 2.485 کیلوگرم که باعث میشود هنگام کار با سپراتور،دستگاه ثابت بماند و دقت کار بالا رود.اگر وزن دستگاه کم باشد باعث ایجاد لرزش و جابه جایی زمان تعویض گلس میشود و ادامه کار با مشکل مواجه میشود.

سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021Aصفحه گرمایش سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A

صفحه گرمایش سپراتور ام ترینگل مهمترین بخش سپراتور است که در قسمت میانی آن سوراخهایی جهت مکش هوا و نگهداشتن قطعات بر روی آن طراحی شده است.جنس این قسمت از فلز آلومنیوم هست و رسانای خوبی جهت انتقال دما به قطعات موبایل به حساب میاید.

اندازه صفحه گرمایشی سپراتور تراینگل M-Triangle CP-021A هفت اینچ بوده و دارای ابعادی به طول 19 سانتیمتر × عرض 11 سانتیمتر × قطر 7 میلیمتر است و اکثر گوشی ها و تبلت ها تا اندازه 7 اینچ را پوشش میدهد.

سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A

منبع تولید گرمای سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A

در تصویر بعدی شما میتوانید منبع تولید و کنترل دما و انتقال آن از طریق المنت به صفحه گرمایش سپراتور ام ترینگل را مشاهده کنید.

سپراتور ام ترینگل M-Triangle CP-021A

روشن کردن مکش سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

شما زمانی که میخواهید گلس آسیب دیده ال سی دی موبایل را تعویض کنید به مکش سپراتور جهت نگهداشتن تاچ بر روی صفحه گرمایش سپراتور نیازمند هستید.شما با فشر دکمه فلزی جلوی دستگاه،میتوانید این مکش را فعال یا غیر فعال کنید.توجه دشته باشید که میزان و قدرت مکش این دستگاه حد ثابتی دارد و غیر قابل تنظیم هست.

سپراتور ام ترینگل CP-201A

نحوه جداسازی گلس توسط سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

یکی از مهمترین موارد مصرف سپراتور ۷ اینچی ام ترینگل CP-201A استفاده جهت کارگاههای تعویض گلس جهت جداسازی گلس آسیب دیده است که ما به طور خلاصه، عملکرد دستگاه را بررسی میکنیم.

ابتدا دستگاه را روشن نموده و دمای آن را بر روی 80 درجه سانتیگراد تنظیم میکنیم.سپس پد نسوز سپراتور را جهت محافزت از ال سی دی بر روی آن قرار میدهیم.

سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

در قدم بعدی تاچ و ال سی دی را بر روی صفحه گرمایشی دستگاه قرار میدهیم و در این هنگام جهت تثبیت و جلوگیری از جابه جایی تاچ،با فشار دادن دکمه سپراتور،مکش دستگاه را فعال میکنیم.

سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

در این مرحله نخ تعویض گلس را به آرامی مابین تاچ و ال سی دی قرار داده و دو دست خود را در دو طرف دستگاه به سمت طرفین حرکت میدهیم تا جایی که گلس از ال سی دی جدا شود.

سپراتور ام ترینگل M-TRIANGLE CP-201A

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
ناموجود
● سپراتور 7 اینچ ناسان NASAN NA-SPA ● ولتاژ ورودی 220 ولت ● توان مصرفی 300W ● حداکثر دمای صفحه گرمایش 100 درجه سانتیگراد ● مجهز به صفحه کلیدهای لمسی ● مجهز با صفحه نمایش دیجیتال  ● همراه با یک عدد پد سپراتور 7 اینچی ●...
ناموجود
● پد سپراتور سه بعدی 7 اینچی ● این پد سه بعدی نسبت به پدهای معمولی قدرت چسبندگی چند برابر تاچ‌ال‌سی‌دی را به شما میدهد ● در صورت استفاده از این پد، ایمنی و حفاظت از تاچ‌ال‌سی‌دی به نسبت پدهای معمولی بسیار بالاتر است ●...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم