برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

دانگل هیدرا Hydra dongle و یا دانگل یو ام تی UMT PRO کدام را انتخاب کنم؟

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش 2586
دوست داشتن0

یکی از بزرگترین دغدغه های تعمیرکاران موبایل انتخاب دانگل یا باکس مناسب برای رفع نیازهای تعمیرگاه موبایل خود است ،زیرا باکس و دانگل تعمیرات موبایل بسیار زیاد با تنوع بسیار بالایی وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید .

از مهم ترین نکات برای خرید یک باکس یا دانگل مناسب ، شناخت نیازهای تعمیراتی خود و بررسی قابلیت های باکس و دانگل مورد نظر است .

البته توجه داشته باشید شما برای داشتن یک تعمیرات موبایل پیشرفته و حرفه ای نیازمند داشتن باکس ها و دانگل های مختلفی هستید تا بتوانید بصورت کامل به مشتری های خود خدمات ارائه دهید .

در این پست ما شما کمک میکنیم که به راحتی ابزار مورد نظر را تهیه کنید .

بین Hydra dongle و UMT PRO کدام را انتخاب کنم یا چرا hydra tool و umt pro از بقیه بهترند ؟؟؟

باید با بررسی دلایلی متوجه بشیم که چرا اکثر کاربران دنیا به این دو دانگل مولتی برند برای تعمیرات موبایل خود علاقه زیادی دارند .

میتوانید آخرین بروزرسانی های ابزارهای تعمیرات موبایل را مشاهده کنید و متوجه بشید چه تغییراتی در آنها ایجاد شده است . با بررسی این مطالب متوجه میشوید که دانگل hydra tool و دانگل umt pro یکی از بروزترین ابزارهای بازار هستند که چندین سال است جدیدترین برندها و مدل ها را در سریعترین تایم اضافه میکنند . این دو ابزار الان بسیار قدرتمند تر از بقیه در برندهای با سابقه ای فعالیت میکنند:

  • huawei
  • cat
  • motorola
  • samsung
  • و ...

همچنین برترین ها در برند های نوپا مانند xiaoami , realme , oppo , و vivo هستند .

پس شما با تهیه این دو ابزار مولتی برند میتوانید سطح گسترده ای در ساپورت برندهای مختلف داشته باشید و به خوبی مدل های زیادی را خدمات دهی کنید که همین امر باعث افزایش کیفیت کار شما خواهد شد .

دومین نکته این است که این دو ابزار ترمیم در دنیای تعمیرات موبایل یا همان gsm با کمترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت تااز لحاظ هزینه ، کمترین هزینه را در قبال بیشترین ساپورت برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید .

چرا hydra tool dongle را باید انتخاب کنیم ؟؟؟

پیش از خرید ابزارتعمیرات موبایل جدید باید یک دلیل منطقی برای خود بیاوریم که این ابزار میتواند باعث رشد و پیشرفت ما رد زمینه تعمیرات موبایل شود و همچنین نیاز های مارا به عنوان یک تعمیرکار موبایل برطرف خواهد کرد . دانگل هیدرا تول (هایدرا تول) یک ابزار مولتی برند است.

دانگل هیدرا تول hydra dingle

این دانگل به خوبی مدل های مختلف را ساپورت میکند و خدماتی مانند

  • repair imei
  • root
  • flash/read
  • remove screen lock
  • factory resest
  • و ... را به شما  ارائه میدهد.

اما برتری این ابزار نسبت به بقیه را در اولین قسمت قدرتمند بودن بسیار زیاد در برند شیائومی باید نام برد . به صورتی که بسیاری از مدل های جدید و قدیمی شیائومی را با پردازنده های mtk و qualcomm ساپورت میکند و به شما این اجازه را میدهد که هربلایی که دوست داشتید بر سر آنها بیاورید .

حتی در مواردی مانند شیائومی مدیاتک به شما این امکان را میدهد در حالت بوت لودر بسته سریال را ترمیم کنید و نیاز به آنلاک بوت لودر و ... نباشید .

همچنین این ابزار در قسمت mi acc و frp در این برند نیز جزو 3 ابزار برتر است که به شما امکان bypass کردن سریع را خواهد داد .

دومین چیزی که باعث میشود این ابزار را انتخاب کنیم این است که دانگل hydra در زمینه هواوی نیز بسیار بسیار زیاد قوی است . به گونه ای که از قدیمی ترین مدل های این برند تا جدید ترین مدل های هواوی که حتی پردازنده سخت تعمیر kirin 710 دارند را تعمیر کنید .

این قابلیت باعث میشود شما در زمینه هواوی نیز بهترین عملکرد را داشته باشید و به خوبی نتیجه دلخواه را نیز بگیرید .

دانگل هیدرا hydra tool dongle یک ابزار ارزان قیمت و فوق العاده است . یعنی شما با خرید این ابزار میتوانید یک ابزار دايمی و بدون نیاز به پرداخت هزینه سالیانه داشته باشید و همچنین شما را بی نیاز به پرداخت کریدت یا هزینه شارژ برای استفاده از قابلیت های مختلف خواهد کرد .


چرا umt pro dongle را باید انتخاب کنیم ؟؟؟


دانگل umt pro یک ابزار مولتی برند فوق العاده است . قابلیت های فوق العاده ای همچون ترمیم

  • imei
  • bypass frp
  • bypass mi acc
  • flash
  • read
  • root
  • remove screen lock
  • factory reset
  • و ...

در دانگل قدرتمند Umt Pro قرار داده شده است.

دانگل یو ام تی پرو umt pro

دانگل umt pro در زمینه سرویس دهی گوشی های شیائومی بسیار قدرتمند است.

برندهای بزرگ دیگری در دنیا نیز وجود دارد که با توجه به گسترش امنیت این برند های شما برای حتی فکتوری ریست کردن آنها نیاز به باز کردن دارید اما umt pro dongle به شما این امکان را میدهد در بعضی از مدل ها بدون باز کردن و فقط با اتصال یک کابل و چند دکمه براحتی آنها را ریست کنید ، این امر در برند های oppo و vivo بسیار کار آمد خواهد بود .

دانگل یو ام تی پرو umt pro در حال حاضر در قسمت شیائومی اکانت یا همان mi acc بسیار عالی و پیشرفته عمل کرده است.

دانگل umt pro پس از نصب ستاپ دسته بندی های مختلفی دارد که به شما این امکان را میدهد که بیش از 7 نرم افزار را نصب کنید و از هرکدام در مواقع مخصوص خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ستاپ های که بعد از نصب میتوان از محیط کاربری انها استفاده کرد عبارتست از : بخش spd,mtk,quaalcomm وfrp tool و isp و ... .که این دسته بندی ها قابلیت استفاده هر چه اسان تر را به کاربر میدهد.این محصول یکساله میباشد.

محصولات مرتبط
ناموجود
دانگل چیمرا سامسونگ Chimera Dongleچیمرا دانگل اکتیو سامسونگ یک محصول بسیار قوی جهت ترمیم سریال گوشیهای سامسونگ جدید بدون نیاز به کریدیت برداشتن قفل Frp رایت فایل فلش برداشتن قفل لاک اسکرین روت انواع گوشی های سامسونگ و...
ناموجود
دانگل اختاپلاس هواوی تول  یک محصول فوق العاده قوی در زمینه فلش رید و رایت بوت لودر گوشی برداشتن قفل جیمیل برداشت هواووی ای دی بازگشت به تنظیمات کارخانه برداشتن قفل صفحه نمایش و بسیار کاربرد  دیگر برای سرویس دهی گوشی...
ناموجود
دانگل اختاپلاس فول اکتیو سامسونگ   Octoplus Samsung Activation  دانگل اختاپوس اکتیو سامسونگ یک محصول بسیار قدرتمند و پرطرفدار از کمپانی جی اس ام سرور در زمینه ترمیم سریال , قفل جیمیل , قفل پترن , انلاک شبکه , فلش گوشی...
ناموجود
دانگل هیدرا HYDRA DONGLE مولتی برند بسیار قوی در زمینه تعمیرات نرم افزار انواع گوشی های موبایل با برند و چیپ های  مختلف از جمله MTK Module Qualcomm Module Spreadtrum Module همینطور برندهای XIAOMI HUAWEISAMSUNGASUSZTE...
ناموجود
Ultimate Multi Tool Pro - UMT Dongle یک مولتی برند بسیار قوی و کارامد جهت فلش و ریموو قفل سیم کارت ترمیم بوت لودر و ترمیم IMEI حذف FRP قفل جیمیل اکانت و بازنشانی به تنظیمات کارخانه و ... بسیاری کاربرد دیگر میباشد. UMT...
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم