برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

آموزش نحوه برطرف کردن مشکل صدا در اسپیکر گوشی موبایل

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش 1917
دوست داشتن0

دلایل نداشتن صدا در اسپیکر گوشی می تواند متفاوت باشد و برای مثال ممکن است تنظیمات صدای اسپیکر مشکل داشته باشد و یا اینکه اسپیکر گوشی خراب باشد. در هر صورت در این مقاله قصد داریم به بررسی این مشکل در صدای گوشی بپردازیم و چگونگی برطرف کردن آن را نیز شرح دهیم.

دلیل نبودن صدا در گوشی موبایل چیست؟

موقعیت هایی وجود دارند که ممکن است گوشی شما از هر برندی مانند سامسونگ، نوکیا، ال جی، آیفون، شیائومی و غیره با مشکل نداشتن صدا در اسپیکر مواجه شود. علائم، دلایل و راه حل های متفاوتی برای تشخیص و حل این مشکل وجود دارند. در ادامه به بررسی رایج ترین دلایل بروز مشکل صدا در گوشی و چگونگی برطرف کردن آنها می پردازیم.

1-ابتدا تنظیمات صدا را بررسی کنید. ببینید گوشی روی سایلنت یا ویبره است. در صورت نیاز حالت آن را تغییر دهید.

2- به کسی زنگ بزنید و صدا را چک کنید. در صورت نیاز صدای گوشی را زیاد کنید.

3- اگر مشکل نداشتن صدا از اسپیکر همیشه تحت شرایط خاصی رخ می دهد آنگاه کد *#0*# را شماره گیری کنید تا اگر بخشی از گوشی مشکل دارد را بفهمید.

4- اگر این مشکل همیشه رخ می دهد آنگاه اسپیکر و میکروفون گوشی را بررسی کنید. اگر هر یک از آنها خراب بودند آنها را فورا تعویض کنید.

5- اگر مشکل صدای اسپیکر تحت شرایط خاصی بوجود می آید، آنگاه نسخه ی سیستم عامل گوشی تان را به آخرین ورژن به روز رسانی کنید.

6- برای مشکل صدای هدفون نیز بهتر است ابتدا سوکت و جک هدفون را چک کنید تا گرد و خاک نگرفته باشد. در صورت لزوم این سوکت و جک را تمیز کنید.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا مشکل صدای گوشی تان را برطرف کرده باشید و اگر این مطلب را دوست داشتید می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: http://www.mobilecellphonerepairing.com/no-sound-in-mobile-phone-problem-solution.html

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم