برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

التراسونیک اصلی یاکسون Yaxun YX2000A

مشخصات التراسونیک یاکسون Yaxun YX2000A:

  • ولتاژ ورودی 220 ولت  50Hz/60Hz
  • توان مصرفی در کمترین و بیشترین حالت:  35  و 50 وات 42KHz
  • دارای دو حالت لرزش: 35 وات و  50 وات
  • ظرفیت مخزن 600 میلی لیتر
  • دارای نمایشگر LED
  • دارای فیوز محافظ
  • دارای درب
  • جنس درب و محفظه و بدنه دستگاه: استیل ضد زنگ
  • ابعاد کلی دستگاه: طول 19.2 سانتیمتر × عرض 11.5 سانتیمتر × ارتفاع 13.6 سانتیمتر
  • ابعاد حوض: طول 16.6 سانتیمتر × عرض 9 سانتیمتر × عمق 6.3 سانتیمتر
  • متعلقات: یک عدد کابل پاور
  •  وزن (بدون جعبه) 843 گرم
  •  وزن (با جعبه) 1.130 کیلوگرم
ادامه مطلبShow less
نام تجاری:
دوست داشتن1
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
(274 رای)
توضیحات

مشخصات التراسونیک یاکسون YAXUN YX-200

حمام التراسونیک یاکسون را میتوان جز یکی از بهترین کلینر ها ی موجود در بازار معرفی کرد.با استفاده از این دستگاه میتوانید برد آبخورده گوشی های موبایل،کیت های الکترونیکی،سوزن انژکتور و قطعات یا اجسامی که شستشوی آنها نیاز به دقت بالایی دارد را با دقت بالا شستشو داد و مواد زاید را از سطح این اجسام حذف نمود.توجه داشته باشید که این دستگاه فاقد گرمکن میباشد.

در ادامه به بررسی دستگاه التراسونیک یاکسون 2000 میپردازیم.

موارد مصرف

التراسونیک یاکسون yx2000a با برق 220 ولت خانگی کار میکند،به منظور شستشوی برد گوشی های آبخورده و تمیز شدن پایه ی آیسی های موبایل که با بروس کشیدن آلودگی برطرف نمیشود به کار میرود. این دستگاه به وسیله ی مایع اولتراسونیک و امواج التراسونیک که لرزشهایی در مخزن دستگاه ایجاد میکند تمامی آلودگی و مواد مزاحمی که باعث اتصال کوتاه در پایه های آیسی برد گوشی ها،که بر اثر آبخوردگی ایجاد شده است را از بین میبرد و مانع خرابی آیسی ها به هنگام روشن شدن دستگاه و ایجاد اتصال کوتاه میشود.

مواردی که میتوانید به وسیله ی التراسونیک یاکسون شستشو دهید:

  1. شستشوی برد گوشی
  2. قطعات الکترونیکی
  3. لوازم پزشکی و آزمایشگاهی
  4. سوزن های انژکتور
  5. طلا
  6. ساعت

همچنین با استفاده از حمام التراسونیک یاکسون میتوانید و به صورت کلی وسایلی که امکان دسترسی و تماس مستقیم بروس جهت شستشو برای ما فراهم نیست را با دقت بالا شستشو داده و آلودگی ها را از روی این سطوح پاک کنید.

التراسونیک یاکسون 2000A

توان مصرفی

در هنگام استفاده از این دستگاه میتوان آن را بر اساس قدرت و کارکرد 35وات و 50 وات انتخاب نمود، اگر دستگاه به روی 50 وات تنظیم کنید طبیعتا قدرت لرزش و پاکسازی بیشتری را مشاهده میکنید.

دستگاه اولتراسونیک یاکسون با فرکانس بالایی ایجاد لرزش میکند که این لرزش باعث نفوذ مایع اولتراسونیک به زیر پایه ی آیسی های برد گوشی موبایل و تمیزی هر چه بیشتر آنها می شود . فرکانس استفاده شده در دستگاه آلتراسونیک یاکسون 42 کیلو هرتز میباشد.

بسته به میزان آلودگی مادر برد گوشی موبایل میتوانید از دو حالت 35 وات برای شستشوی آلودگی کمتر و 50 وات برای شستشو بردهای با آلودگی بیشتر استفاده کنید.

ظرفیت مخزن

ظرفیت مغزن اولتراسونیک یاکسون 600 میلی لیتر میباشد،که این فضا باید با مقدار معینی از مایع اولتراسونیک پر شده و برد آبخورده ی گوشی موبایل یا لوازم دیگر که قصد تمیز کردن آنها از آلودگی را دارید در این مایع قرار دهید و به نسبت آلودگی مشاهده شده بر روی برد گوشی یا اجسام دیگر، دکمه ی 35 یا 50 وات را انتخاب کنید تا دستگاه نتیجه ی بهتری برای شما به همراه داشته باشد.

هر یک از حالت های انتخابی 35 یا 50 وات دارای زمان و تایمر مشخصی هستند که بعد از اتمام زمان،لرزش دستگاه قطع شده و به حالت آماده به کار میرود.

اولتراسونیک یاکسون yx-2000a دارای نمایشگر led میباشد و به شما کمک میکند تا به سادگی میزان قدرت دستگاه در حین کارکردن با آن را تنظیم کنید.

ابعاد مخزن

ابعاد خارجی دستگاه اولتراسونیک یاکسون 19.2*11.5*13.6 سانتیمتر میباشد که به راحتی در محل کار شما قابل تعبیه است به صورتی که جای خاصی را اشغال نمیکند.ابعاد داخلی و مخزن دستگاه اولتراسونیک یاکسون 16.6*9*6.3 سانتیمتر میباشد که با داشتن چنین ابعادی شما میتوانید تمامی برد گوشی های موبایل و لوازمی که ابعادی کوچکتر از مخزن این دستگاه را داشته باشند را در آن جای داده و به سادگی و با نهایت دقت شستشو دهید.

حمام التراسونیک یاکسون 2000A

وزن دستگاه

 اولتراسونیک یاکسون دارای وزن هشتصد و پنجاه گرم میباشد و با داشتن این وزن جابه جایی و حمل و نقل آسانی دارد.این دستگاه دارای درب مخصوص میباشد که در حین کار باید این درب سر جای خودش بر روی مخزن اولتراسونیک قرار داده شود تا از پاشیده شدن مایع اولتراسونیک به بیرون از ظرف جلوگیری شود.

جنس بدنه

جنس بدنه و مغزن اولتراسونیک یاکسون از استیل بوده که در برابر مایع اولتراسونیک و مواد شوینده ی برد گوشی های موبایل مقاوم است و بر اثر مرور زمان پوسیده و سوراخ نمیشود.

مایع مخصوص التراسونیک

با اضافه کردن مقداری از مایع مخصوص التراسونیک و اندکی آب مقطر میتوانید محلول مناسبی جهت تمیز کردن اجسام داخل ظرف التراسونیک آماده کنید.در بعضی از موارد تعمیرکاران موبایل به جای مایع مخصوص التراسونیک از تینر های فوری استفاده میکنند.ولی توصیه میشود که حتما از مایع مخصوص التراسونیک جهت انجام شستشوی اجسام استفاده کنید.

انواع مختلفی از مایع تمیز کننده التراسونیک در بازار موجود است که از معروفترین آنها میتوانیم به مایع التراسونیک الما اشاره کنیم

به علت غلظت بالای این مایع،برای هر بار استفاده،فقط به مقدار 5 سی سی از این ماده به همراه مقداری آب مقطر استفاده شود.

کشور سازنده

این محصول توسط شرکت چینی  یاکسون تولید شده و دارای بالاترین کیفیت میباشد، شما با خیال آسوده میتوانید این دستگاه را تهیه کنید و در کارگاههای تعمیرات موبایل یا در موارد دیگر جهت شستشوی لوازم حساس خود از این دستگاه کارآمد استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ولتاژ ورودی
220 ولت
توان مصرفی
دو حالت 35 و 50 وات
ابعاد مخزن
16.6*9*6.3 سانتیمتر
ظرفیت مخزن
600 میلی لیتر
فرکانس
42 کیلوهرتز
گرمکن
ندارد
جنس بدنه
استیل
جنس مخزن
استیل
تایمر
حداکثر تا 4 دقیقه
نمایشگر
صفحه نمایش دیجیتال
وزن
1.5 کیلوگرم
ابعاد کلی
13.6×11.5×19.2 سانتیمتر
موارد مصرف
شستشوی برد گوشی آبخورده،قطعات الکترونیکی،طلا،ساعت،لوازم پزشکی و آزمایشگاهی،سوزن انژکتور و ....
متعلقات
کابل برق،دفترچه راهنما
کشور سازنده
چین
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
ناموجود
● مایع الما با غلظت بالا ● نسبت 1 به 9 حل شدن با آب مقطر ( 1 الما _ 9 آب مقطر) ● تمیز کنندگی بسیار بالا ● این مایع تمیز کننده با نسبت 1 به 9 با آب مقطر حل شده و برای تمیز کردن برد الکتریک، در دستگاه التراسونیک استفاده...
ناموجود
 مایع التراسونیک مخصوص تمیزکردن برد‌های الکترونیک ، جواهرات، ابزار آزمایشگاهی و غیره است  تمیز کردن آثار خاک و رسوبات، سولفاته، بقایای روغن و امثالهم هنگام استفاده بایستی میزان ترکیب محلول این مایع التراسونیک و آب...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم