برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

اسپری تمیزکننده چسب +Chason tech 520

  • حجم 550 mil
  • مناسب تمیزکردن چسب oca
  • مناسب تمیز کردن چسب تاچ‌ال‌سی‌دی، چسب درب پشت و باتری
  •  دور از حرارت نگهداری شود
  •  بهترین و معروفترین اسپری مخصوص تمیز کردن چسب OCA
  • نوع اسپری چرب
  • ارتفاع : 24 سانتیمتر
  • وزن 409 گرم
ادامه مطلبShow less
دوست داشتن0
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
(27 رای)
توضیحات

مشخصات اسپری تمیزکننده +chason tech 520

اسپری تمیز کننده +Chason tech 520 به منظور تمیز کردن چسب oca به کار میرود. همچنین از این اسپری با کیفیت میتوان برای تمیز کردن چسبهای تاچ‌ال‌سی‌دی، چسب درب پشت و همچنین چسب باتری نیز استفاده نمود. استفاده از اسپری تمیزکننده بمنظور تمیز کردن چسبهای استفاده شده در موبایل و لوازم الکترونیکی یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین روشهاست.

اسپری‌های تمیز کننده در تعمیرات موبایل عموما در دو نوع 520 یا چرب و  فالکون 530 یا خشک تولید میشوند. دز ادامه به معرفی یکی از محبوب‌ترین اسپری‌های نوع 520 یا اسپری چرب میپردازیم. اسپری تمیز کننده +Chason tech 520 به منظور تمیز کردن چسب oca به کار میرود. همچنین از این اسپری با کیفیت میتوان برای تمیز کردن چسبهای تاچ‌ال‌سی‌دی، چسب درب پشت و همچنین چسب باتری نیز استفاده نمود.

 ویژگیهای اسپری حلال چسب +chason tech 520

اسپری پاک کننده +Chason tech 520 یک اسپری با کیفیت و معروف در بین تعمیرکاران موبایل است. این اسپری به اصطلاح تعمیرکاران ( چرب ) است. یعنی از آن برای تمیز کردن خمیر فلکس و روغن لحیم روی برد موبایل، نمیتوان استفاده کرد چونکه این اسپری چرب است و برد را آنگونه که باید تمیز نمیکند و هم از لحاظ قیمت، به صرفه نیست. سری اسپری به گونه‌ای طراحی شده که بتوان یک نی یا نازل را روی آن بست و در موارد مختلف از آن بهره برد. این اسپری تمیز کننده مخصوص تمیز کردن چسب oca ساخته شده و به خاطر ترکیب فوق‌العاده آن به راحتی برای تمیز کردن و برداشت درب پشت موبایل و تبلت، تمیز کردن و براشت باتری موبایل و تبلت و نیز برای تمیز کردن چسب بین قاب و شاسی و برداشت تاچ‌ال‌سی‌دی استفاده میشود. ساختار اسپری تمیز کننده +Chason tech 520 باعث شده که استفاده از آن بسیار سریع و راحت باشد. 

● توجه داشته باشید که این اسپری را دور از حرارت هیتر هویه نگه‌ داری کنید.

بسته بندی و ابعاد اسپری +chason tech 520

 ابعاد، حجم و وزن: اسپری تمیز کننده +Chason tech 520 یک اسپری با حجم 550 میلی‌لیتر و  وزن کلی 409 گرم است. ارتفاع اسپری نیز 24 سانتیمتر میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
ناموجود
حجم اسپری 550 میلی لیتر استفاده در موارد مختلف از جمله:  تمیز کننده برد گوشی موبایل و مدار الکترونیکی حلال چسب بین ال سی دی و فریم حلال چسب زیر ال‌سی‌دی حلال چسب oca نوع اسپری: خشک وزن: 440 گرم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم