برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

لوپ یاکسون Yaxun AK-21

● بزرگنمایی 20 برابر  و  40 برابر

● مدل زوم: 2 مرحله‌ای  ( یعنی اینکه شما میتوانید قطعه زیر لوپ را با زوم 20 برابر ببینید و یا با زوم 40 برابر. تنها دو گزینه زوم وجود دارد)

● عدسی چشمی  wf 10x/20mm

● زاویه دید: 45 درجه

● فاصله کار: 10 سانتیمتر  ( منظور از فاصله کار، فاصله لنز لوپ تا میز کار شماست)

● پهنای دید: حداکثر 2 سانتیمتر 

● چرخش لنز 360 درجه

● ارتفاع بازو: 19 سانتیمتر

● روشنایی: یک عدد لامپ در بازوی لوپ و یک عدد لامپ در پایه لوپ با قابلیت تنظیم میزان روشنایی

● جنس بدنه: آهن + آلومینیوم + پلاستیک

● ابعاد پایه لوپ: طول 21 سانتیمتر × عرض 14 سانتیمتر × ارتفاع 5 سانتیمتر

● متعلقات: بالشتک چشمی لوپ + کاور محافظ پلاستیکی + آچار مخصوص باز و بسته کردن اجزاء لوپ

● ولتاژ ورودی: 220 ولت

● وزن: 3 کیلوگرم

لوپ یاکسون AK21 یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین لوپهای شرکت یاکسون است.از دلایل محبوبیت یاکسون AK21 میتوان به ابعاد کوچک،زوم دو مرحله‌ای آن اشاره کرد.در ادامه به بررسی مشخصات کامل لوپ دو چشمی AK21 میپردازیم.

ادامه مطلبShow less
نام تجاری:
دوست داشتن0
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
(296 رای)
توضیحات

مشخصات کامل لوپ یاکسون YAXUN AK-21

اگر چه لوپ آکا 21 بهترین لوپ تعمیرات به شمار نمیاید ولی این لوپ را میتوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لوپهای یاکسون به حساب آورد.از خصوصیات بارز لوپ دوچشمی ak21 به ابعاد این لوپ میتوان اشاره کرد که در محیط های کوچک و میز کار تعمیرات موبایل که دارای فضای کمی هستند به راحتی قابل استفاده است . ابعاد این لوپ 21.5 در 29 در 19 سانتیمتر میباشد.با استفاده از این لوپ میتوانید به راحتی و با دقت زیاد قطعات و آی سی های SMD برد گوشی های موبایل را تعویض و یا تعمیر کنید.لوپ یاکسون ak21 از نوع دوچشمی استریو میباشد.در ادامه به بررسی تخصصی و مشخصات کامل لوپ ak21 میپردازیم.

بزرگنمایی لوپ یاکسون AK21

لوپ یاکسون AK21 دارای زوم دو مرحله ای 2x و 4x است و بزرگنمایی 20 و 40 برابر را به شما نمایش میدهد.زمانی که برد گوشی موبایل را زیر این لوپ قرار میدهید میتوانید اجسام را در دوحالت 20 برابر و 40 برابر مشاهده کنید.در صورتی که لوپ یاکسون AK12 دارای زوم ممتد هست به صورتی که شما میتوانید از 7 برابر که کمترین زوم تا حداکثر 45 برابر زوم را به صورت پله ای مشاهده کنید.

پهنای دید لوپ AK21

لوپ ak21 به صورت دو چشمی میباشد و پهنای دید کمتری نسبت به لوپ ak12 و  لوپ یاکسون ak20 دارد. شما میتوانید با قرار دادن لنز واید این ایراد را تا حدی برطرف کنید.بستن لنز واید بر روی لوپ های یاکسون باعث افزایش فضای کار نیز میشود.

حداکثر پهنای دید لوپ یاکسون AK21 دو سانتیمتر میباشد.به صورتی که اگر شما یک خط کش در زیر لنز قرار دهید فاصله ی بین عدد 1 تا 3 را میتوانید زیر لوپ مشاهده کنید.

تنظیم فاصله ی کانونی لوپ AK21

تنظیم فاصله ی کانونی برای زوم بهتر و وضوح بیشتر تصاویر انجام میگیرد.در لوپ یاکسون AK21 همانند سایر مدلهای یاکسون از اهرمهای چرخانی که باعث بالا و پایین شدن مجموعه لنز دستگاه استفاده میشود فاصله ی کانونی را میتوان تنظیم کرد.

همچنین برای تنظیم بیشتر در قسمت چشمی لوپ با چرخاندن قسمت چشمی دستگاه میتوانید تنظیمات بیشتری جهت وضوح تصاویر داشته باشید.

روشنایی لوپ AK21

روشنایی لوپ ak21 توسط دو عدد لامپ led تامین میشود.یک لامپ در پایه ی لوپ تعبیه شده است و شما با چرخاندن ولوم کنار لوپ میتوانید لامپ را روشن کرده و میزان نور را تنظیم کنید.

لامپ ثانویه لوپ در قسمت بالایی لوپ قرار دارد.این لامپ به محور متحرک لوپ که لنز دستگاه را تنظیم میکند متصل است و نور را به صورت مستقیم به پایه ی لوپ و زیر لنز میتاباند و باعث میشود که اجزای برد گوشی را به صورت واضحتری ببینید.

اگر میزکار شما در محل کم نوری قرار دارد شما میتوانید با استفاده از چراغ LED زاپاس کمبود نور را جبران کنید و دید بهتری داشته باشید.

لامپ های لوپ به وسیله ی دو عدد ولوم که بر روی پایه ی لوپ قرار داده شده اند روشن میشود و میتوانید با چرخاندن این ولوم ها نور لامپ ها را به میزان دلخواه تنظیم کنید.

فاصله کار لوپ AK21

یکی از دغدغه های اصلی تعمیرکاران برای انتخاب و خرید لوپ،فاصله ی لنز لوپ تا پایه لوپ میباشد.فاصله ی مناسب باعث میشود که تعمیرکاران موبایل هنگام استفاده از لوپ به راحتی برد گوشی را زیر لوپ قرار داده و کارهای مربوط به تعمیر گوشی و یا سیم کشی و تعویض آی سی را در فضای بازتر و موانع کمتری انجام دهند.

فاصله ی لنز لوپ یاکسون ak21 تا پایه لوپ در حداکثر فاصله در حد 10 سانتیمتر میباشد که با فاصله کار لوپ های یاکسون ak12 و ak20 تفاوتی ندارد و شما میتوانید کارهای مربوط به تعمیرات موبایل را انجام دهید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از گیره ی برد زیر لوپ،فاصله ی برد گوشی و لنز لوپ را تنظیم کنید.با قرار دادن برد گوشی و فیکس این گیره زیر لوپ میتوانید به راحتی تعمیرات لازم به روی برد گوشی را انجام دهید.

ابعاد پایه کار AK21

ابعاد پایه کار لوپ یاکسون AK21 برابر با  21x14x5 سانتیمتر است و اجزای دیگر لوپ همچون کلید و ولوم تنظیم نور،دو عدد گیره مخصوص نگهداری برد گوشی و لامپ در این پایه قرار دارد.همچنین شما میتوانید در صورت تمایل این پایه را باز کرده و از پد مخصوص لوپ استفاده کنید.

متعلقات لوپ AK21

  • متعلقات لوپ یاکسون AK21شامل:
  • دو عدد لنز چشمی  wf10x/20 mm
  • یک عدد شیشه دایره ای شکل پایه لوپ
  • یک عدد پلاستیک دایره ای شکل پایه لوپ
  • دو عدد بالشتک پلاستیکی لنز
  • یک عدد آچار مخصوص
  • یک عدد کاور پلاستیکی
  • دفترچه راهنما

معایب لوپ AK21

  • پهنای دید کم که با استفاده از لنز واید تا حدی برطرف میشود
  • کم بودن فاصله ی لنز لوپ تا پایه ی لوپ که با اتصال لنز واید بهبود میابد.

لوپ AK21 را میتوان از محبوب ترین محصول شرکت یاکسون به شمار آورد و دلیل این محبوبیت قیمت ارزان و کیفیت نسبتا مناسب این دستگاه است که باعث شده از فروش نسبتا بالایی برخوردار باشد.

لوپ یکسون AK21 میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیرکارانی باشد که به تازگی وارد این حرفه شده اند ولی برای تعمیرکارانی که تعویض هارد و CPU گوشی ها را انجام میدهند نمیتواند گزینه مناسبی باشد.البته با بستن لنز واید میتوانید تا حد زیادی پهنای دید لوپ را بهبود ببخشید.

از جمله لوپ هایی که از لحاظ قیمت و کیفیت در رده این لوپ میباشند میتوان لوپ AK04،لوپ AK05 و لوپ یاکسون AK24 و ak03 را نام برد.

توجه داشته باشید تمام محصولات خریداری شده توسط مشریان گرامی،قبل از ارسال تست و بررسی شده وبا دقت بالابسته بندی و به آدرس شما ارسال میگردد.در ادامه شما میتوانید ابزار و لوازم جانبی مورد نیاز این لوپ را مشاهده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع لوپ
دو چشمی استریو
بزرگنمایی
2X و 4X برابر با 20 تا 40 برابر
مدل زوم
زوم دو مرحله ای 20 و 40 برابر
زاویه دید
45 درجه
عدسی چشمی
wf 10x/20 mm
قابلیت نصب لنز واید
دارد
قابلیت نصب لامپ LED
دارد
فاصله کار
10 سانتیمتر
پهنای دید
حداکثر 2 سانتیمتر در حالت زوم 40 برابر
روشنایی
دو عدد لامپ در بازو و در پایه لوپ با قابلیت تنظیم میزان روشنایی
چرخش لنز
360 درجه
ارتفاع بازو
19 سانتیمتر
ابعاد پایه کار
21x14x5 سانتیمتر
ابعاد کل
19X29X21.5 سانتیمتر
اتصال به صفحه نمایش
ندارد
موارد استفاده
جهت بزرگنمایی قطعات بسیار ریز در برد گوشی های موبایل و هر جسم ریز دیگر که برای کار بر روی آن، نیاز به بزرگنمایی داشته باشد.
متعلقات
بالشتک لنز چشمی-کاور پلاستیکی-آچار مخصوص
ولتاژ ورودی
220 ولت
جنس بدنه
آلومنیوم،آهن،پلاستیک
وزن
3 کیلوگرم
کشور سازنده
چین
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
ناموجود
● طول کلی با لامپ: 45 سانتیمتر ● عرض فک گیره: 7 سانتیمتر ● دارای دسته انعطاف پذیر و تنظیم شونده ● لامپ LED با نور سفید و ملایم ● دارای کلید روشن و خاموش ● دارای لامپ تک حالته و بدون دیمر_ بدون تنظیم نور ● وزن: 370 گرم
65,000 تومان
● جنس آلیاژ ضد زنگ  ● مقاوم در برابر حرارت ● طول: 12.1 سانتیمتر ● پهنای نوک: 1 سانتیمتر ● قطر نوک: 0.4 میلیمتر ● انعطاف پذیر نمیباشد ● دارای خطوط ضد لغزش ● برش و ساختار CNC شده و دقیق ● مقاوم در برابر مواد اسیدی و...
ناموجود
● ساخته شده بر اساس کلرید روی و کلرید آمونیوم ● روغن لحیم برای تمیز کردن سریع سولفات از روی نوک هویه نیز به کار میرود ● اخطار: دست و چشمها را از تماس مستقیم با ماده حفط کنید ● ابعاد: ارتفاع 2.5 سانتیمتر × 6.5...
9,500,000 تومان
● دارای زوم 7 برابر تا 45 برابر ● مدل زوم ممتد.  (منظور از زوم ممتد این است که از زوم  7 برابر  تا زوم 45 برابر  میتوانیم روی هر عدد زوم، لوپ را تنظیم کنیم. بر عکس زوم دو مرحله‌ای که فقط دو عدد گزینه زوم...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم