برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

هیتر هویه اصلی گرداک Gordak 952

توجه داشته باشید پیچ های نگهدارنده کمپرسور هوای هیتر را قبل از روشن کردن دستگاه،از زیر آن باز کنید.

● ولتاژ ورودی 220 ولت

● توان مصرفی  کلی دستگاه 330 وات

●توان مصرفی هیتر 270 وات

● محدوده دمایی هیتر 150 _450 درجه سانتیگراد

● باددهی هیتر: 24 لیتر در دقیقه

● توان مصرفی هویه  60 وات

● محدوده دمایی هویه 200 _480 درجه سانتیگراد

● جنس المنت هویه: سرامیک

●دارای صفحه نمایش دیجیتال

● ابعاد 24.8 × 19× 12.5 سانتیمتر

● وزن ( بدون جعبه) 3.645 کیلوگرم

● وزن ( با جعبه و کارتن) 4.700 کیلوگرم

دستگاه هیتر وهویه گرداک 952 جهت تعویض آی سی گوشی های موبایل و تعویض قطعات برد های الکترونیکی به کار میرود.

هیتر گرداک 952 را میتوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین هیتر های موجود در بازار به شمار آورد.

در ادامه به بررسی مشخصات این دستگاه میپردازیم.

ادامه مطلبShow less
نام تجاری:
دوست داشتن3
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
(1135 رای)
توضیحات

جهت مشاهده متعلقات موچود در کارتن و نحوه ی عملکرد هیتر و هویه گرداک Gordak 952 از این ویدئو که در صفحه ی آپارات یدک موبایل قرار دارد دیدن کنید.

هیتر و هویه یکی از پرکارد ترین ابزار و تجهیزات برای تعمیرکاران موبایل و تعمیرکاران و طراحان برد های الکترونیکی به شما میرود.از هیتر یا هویه هوای گرم جهت تعویض آی سی ها و قطعات معیوب استفاده میشود.با استفاده از هیتر میتوانید آی سی هایی که دارای بیشتر از دو پا هستند را به راحتی از روی مدار جدا کرده و تعویض نمایید.

با استفاده از ولوم تنظیم باد و دما در دستگاههای هیتر و هویه میتوانید دمای مورد نظر را برای تعویض آی سی های smd را تنظیم کرده و پس از ذوب شدن پایه ها با استفاده از پنس های فلزی و آنتی استاتیک،آی سی ها و قطعات معیوب را به راحتی جدا کنید.

تعویض آی سی ها و قطعات الکترونیکی در گذشته به علت داشتن پایه ها بیرونی و تعداد کم این پایه ها باعث میشد که با استفاده از هویه به راحتی این قطعات را تعویض کنید.ولی با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آی سی های smd که تعداد پایه های خیلی زیادی دارند و این پایه ها در زیر آی سی قرار گرفته شده اند امکان تعویض توسط هویه برای شما امکان پذیر نیست و شما مجبورید از هویه های هوای گرم جهت تعویض این قطعات استفاده کنید.

با این مقدمه به سراغ بررسی تخصصی هیتر و هویه دیجیتال گرداک 952 میرویم و جزئیات این دستگاه محبوب و پرفروش را مورد بررسی قرار میدهیم.

هیتر و هویه گورداک 952 ساخت کشور چین بوده و در بسته بندی تصویر ارائه میگردد، هنگام خرید باید به این بسته بندی توجه نمایید که مغایرتی نداشته باشد.

متعلاقات هیتر و هویه گرداک 952 

  • دسته هویه
  • پایه هویه
  • پد کوچک زرد رنگ برای هویه
  • پایه فلزی جهت نگهداشتن دسته هیتر
  • چهار عدد نازل سر هیتر
  •  کابل برق
  • دفترچه راهنما
  • دو عدد بوج جهت محافظت از دستگاه در برابر ضربه

دسته هویه گرداک 952

دسته هویه گرداک 952 به راحتی از قسمت بیرون دستگاه که به صورت فیش طراحی شده است قابل نصب و تعویض است.توان مصرفی هویه 60 وات بوده و دمایی بین حداقل 200 و حداکثر 480 درجه سانتیگراد تولید میکند.این دما برای ذوب پایه ها و تعویض قطعات بر روی برد گوشی های موبایل و برد های الکترونیک مناسب میباشد.

وجود پایه هویه در زمان استفاده از هویه ی دستگاه و اتمام کار باید آن بسیار کابردی و ضروری است.زمانی که کار ما با هویه تمام میشود تا زمانی که دمای هویه کاهش میبابد با قرار دادن هویه در پایه هویه باعث جلوگیری از آسیب به وسایل موجود بر روی میز تعمیرات میشود.

پد کوچک تمیز کننده نوک هویه هنگام کار با هویه برای تمیز نگهداشتن نوک هویه به کار میرود.همچنین ما برای محافظت و حفظ کیفیت نوک هویه دستگاه میتوانیم از روغن لحیم و رفرشر نوک هویه هم استفاده کنیم.

پایه هیتر که در کنار جعبه ی دستگاه به وسیله دو عدد پیچ متصل میشود نقش نگهداره و محافظت از وسایل موجود در میز کار در برابر گرمای دسته هیتر را به عهده دارد.توجه داشته باشید که در پایه هیتر هیچ سنسوری جهت قطع کردن و حالت استند بای وجود ندارد.

دسته هیتر گرداک 952

در هیتر و هویه کوییک 706 در دسته هیتر سنسور قطع کن و حالت استندبای و آماده به کار قرار دارد که باعث دوام و طول عمر بیشتر دسته هیتر در این مدلها میشود.

برای جلوگیری از خرابی و طول عمر بیشتر دسته هیتر،هنگام استفاده از دسته هیتر، مراقب باشید که به دسته ضربه ضربه وارد نشود که باعث میشود المنت دسته خراب شود و شما مجبور شوید المنت دسته یا دسته هیتر را به صورت کامل تعویض کنید.

چهار عدد نازل هیتر سر صاف هم به همراه متعلقات جعبه هیتر و هویه گرداک 952 وجود دارد که در چهار سایز مختلف طراحی شده اند.

نازل هیتر GORDAK 952

نازل هیتر را به وسیله ی پیچ به سر هیتر متصل میکنید و وظیفه ی نازل ها تمرکز و هدایت باد هیتر برای استفاده و کار بر روی برد های smd است و بدون نازل ها نمیتوانید بر روی نقطه ی مشخصی از برد کار مورد نظر را انجام دهید.

این نازل ها در چهار سایز مختلف طراحی و ساخته شده اند.این سایز ها به ترتیب عبارتند از:

  • قطر خروجی باد 4mm در ارتفاع 28mm
  • قطر خروجی باد 6mm در ارتفاع 24mm
  • قطر خروجی باد 7mm در ارتفاع 24mm
  • قطر خروجی باد 10mm در ارتفاع 24mm

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است دستگاه هیتر گرداک 952 دارای یک عدد دستگیره پلاستیکی در بالای بدنه هست که حمل و نقل و جابه جایی دستگاه را راحت تر میکند.وجود این دستگیره برای تعمیرکاران سیار بسیار کاربردی و مفید است.

در قسمت جلوی دستگاه هیتر و هویه گرداک 952 موارد زیر قابل مشاهده است:

  • دو عدد دکمه پاور کوچک و بزرگ
  • ولوم مربوط به هویه
  • دو عدد ولوم مربوط به هیتر
  • دو عدد صفحه نمایش دیجیتال

موارد ایمنی هیتر هویه گرداک 952

جهت محافظت از پمپ باد هیتر و هویه گرداک 952 به هنگام حمل و نقل از سه عدد پیچ جهت ثابت ماندن پمپ باد استفاده شده است.محل بستن این سه عدد پیچ نقره ای رنگ در قسمت زیرین دستگاه قابل مشاهده است.زمانی که میخواهید از دستگاه استفاده کنید حتما باید این سه عدد پیچ را به صورت کامل باز نموده تا پمپ باد دستگاه فعالیت عاغدی خود را انجام دهد و به پمپ باد فشار وارد نشود.

توجه داشته باشید که اگر این پیچ ها باز نشوند و شما از دستگاه استفاده کنید صدای ناهنجاری توسط دستگاه تولید شده و باعث سوختگی پمپ دستگاه میشود.در تصویر زیر محل بستن پیچ ها مشخص شده است.

ابعاد و وزن هیتر هویه GORDAK 952

دستگاه هیتر و هویه گرداک 952 دارای ابعاد:

  • طول 24.8 سانتیمتر
  • عرض 19 سانتیمتر
  • ارتفاع 12.5 سانتیمتر

شما باید قبل از خرید هیتر و هویه گرداک 952 به ابعاد این دستگاه توجه داشته باشید و میز کار تعمیرات خود را با توجه به ابعاد این دستگاه طراحی کنید.هیتر و هویه gordak 952 دارای وزن 4 کیلو و 700 گرم میباشد.

آیا هیتر و هویه گرداک 952 را بخریم یا نه؟

هیتر گرداک 952 را میتوان به عنوان یکی از قدیمی ترین دستگاههای هویه هوای گرم در بازار دانست که توانسته است توجه تعمیرکاران موبایل و کامپیوتر و لوازم الکترونیک را به خودش جلب نماید.

ارزان بودن قیمت هیتر و کیفیت نسبتا خوب این دستگاه باعث شده به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروشترین هیتر و هویه ها بین تعمیر کاران شناخته شده باشد.

همچنین قابلیت تعمیر این دستگاه و فراوانی قطعات یدکی گرداک 952 از جمله دسته هویه،دسته هیتر،پمپ باد،و المنت هیتر باعث شده که تعمیرکاران با خیال آسوده تری نسبت به تهیه و خرید این دستگاه با کیفیت اقدام کنند.

در ادامه شما میتوانید لوازم یدکی و لوازم جانبی دستگاه گرداک 952 را مشاهده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

توان مصرفی دستگاه
330 وات
محدوده دمای هیتر
حداقل 150 و حداکثر 450 درجه سانتیگراد
توان مصرفی هیتر
210 وات
صفحه نمایش هیتر
دیجیتال
سنسور قطع کن هیتر
ندارد
قدرت باددهی هیتر
حداکثر 24 لیتر در دقیقه
محدوده دمای هویه
حداقل 200 و حداکثر 480 درجه سانتیگراد
توان مصرفی هویه
60 وات
جنس المنت هویه
سرامیکی
صفحه نمایش هویه
دیجیتال
پمپ باد در دسته
ندارد
پمپ در جعبه
دارد
متعلقات دستگاه
دسته هویه-پایه هویه-پد کوچک زرد رنگ برای هویه-پایه فلزی جهت نگهداشتن دسته هیتر-چهار عدد نازل سر هیتر- کابل برق-دفترچه راهنما-دو عدد بوج جهت محافظت از دستگاه در برابر ضربه
موارد استفاده
تعویض قطعات و آی سی های برد گوشی و بردهای الکترونیکی،انجام لحیم کاری
قابلیت تعمیر و تعویض قطعات
تعویض دسته هیتر،دسته هویه،تعویض پمپ باد،تعویض نوک هویه و تعمیر برد دستگاه
قابلیت حافظه
ندارد
استاندارد LEED FREE
ندارد
استاندارد ESD SAFE
دارد
ابعاد دستگاه
19x24.8x12.5 سانتیمتر
وزن دستگاه
4کیلو و 700 گرم
ولتاژ ورودی
220 ولت
کشور سازنده
چین
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
2,600,000 تومان
- عملکرد 3 در 1: دیتالاگر + مولتی متر + دماسنج. + اتصال چندگانه (بیش از یک دستگاه) از طریق برنامه تلفن همراه پشتیبانی می شود - تجزیه و تحلیل روند تغییر از طریق حالت نمودار ویژه قابل دسترسی است. هشدار صوتی پشتیبانی می...
8,500,000 تومان
ویژگی های محصول: محصول شرکت :JCID Aixun قابلیت ساپورت هر سه دسته : C115 - C245 - C210 قابلیت بروزرسانی دستگاه بوسیله نرم افزار JC AIXUN دارای 3 کانال ذخیره سازی دما مدل نوک موجود در پکیج : میکروC210 محدوده دما:100-450...
5,700,000 تومان
● منبع تغذیه سوگون SUGON 3005PM ● منبع تغذیه 30 ولت  5 آمپر ● ولتاژ ورودی 220V ● توان مصرفی کلی دستگاه 150W ● نمایش آمپر با دقت هزارم آمپر ● نمایش W وات و توان مصرفی دستگاه متصل شده به منبع ● منبع تغذیه بوق دار ●...
10,400,000 تومان
● ولتاژ ورودی 220 ولت ● توان مصرفی 1000 وات ● محدوده دمایی 100 تا 500 درجه سانتیگراد ● محدوده پرتاب باد از 1 تا 120 ● مجهز به 4 عدد کانال ذخیره سازی( میزان دما و باد ) ● مجهز به یک کلید ویژه مخصوص کالیبره دستگاه ●...
195,000 تومان
• هنگام کار با این هویه، دمای دستگاه را نهایتا تا 350 درجه بالا ببرید چون این نوک بسیار نازک است و انتقال دمای آن نیز بالاست •نازک بودن نوک هویه باعث میشود که شما بتوانید به راحتی سیم کشی های حساس را بر روی برد گوشی...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم