برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

ابزار های تمیز کننده تعمیرات موبایل

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش 2988
دوست داشتن0

التراسونیک و بردشور مخصوص تعمیرات موبایل

التراسونیک و برد شور

این دستگاه برای تمیز کردن برد گوشی و قطعات الکترونیکی توسط امواج التراسونیک استفاده می شود.از التراسونیک برای شستشوی بُردهای آبخورده و تمیز کردن اتصال کوتاه و از بین بردن مواد و املاح اضافی به جای مانده در زیر آی‌سی گوشی های موبایل پس از آبخوردگی استفاده میشود.

از بهترین دستگاههای التراسونیک موجود در بازار میتوان به التراسونیک 2000A شرکت یاکسون اشاره کرد که با قرار دادن برد گوشی آب خورده و ریختن مایع مخصوص التراسونیک که با تولید فرکانس و ایجاد لرزش در دو حالت 50 و 35 وات، برد آبخورده را از مواد زائد به خوبی پاک میکند و اتصال پایه مدار را از بین میبرد اشاره کرد.


تینر و مایع التراسونیک یا تمیز کننده ی برد

از تینر برای پاک کردن برد گوشی استفاده می شود که رایج ترین نوع آنها در تعمیرات گوشی IPA یا ایزوپروپیل الکل است. خریدن تینر با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است چون که تینر بی کیفیت می تواند آسیب های جدی به برد گوشی وارد کند.

مایع التراسونیک

بروس تمیزکننده مخصوص برد موبایل

بروس تمیزکاری ESD-Safe

از بروس برای پاک کردن برد گوشی حین تعمیرات استفاده می شود. خریدن بروس ESD-Safe از اهمیت بالایی برخوردار است چون بصورت مستقیم با برد در تماس خواهد بود. در شکل زیر برخی از این بروس ها را مشاهده می کنید.

محصولات مرتبط
ناموجود
● مایع الما با غلظت بالا ● نسبت 1 به 9 حل شدن با آب مقطر ( 1 الما _ 9 آب مقطر) ● تمیز کنندگی بسیار بالا ● این مایع تمیز کننده با نسبت 1 به 9 با آب مقطر حل شده و برای تمیز کردن برد الکتریک، در دستگاه التراسونیک استفاده...
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم