برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

تعویض گلس تاچ و ال سی

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش 5754
دوست داشتن0

تعمیرات تعویض گلس تهران

با کمترین هزینه ال سی دی موبایل خود را تعمیر کنید!!

همیشه این احتمال وجود دارد که شیشه ی فوقانی صفحه نمایش گوشی شما بشکند اما پیکسلهای صفحه آسیب نبیند و تاچ آن هم به خوبی کار کند،در این مواقع اغلب ناچار بودید که با صرف هزینه ای بالا تاچ و ال سی دی گوشی را به صورت کامل تعویض نمایید.

(در ویدئوی زیر میتوانید چگونگی تعویض گلس تاچ و ال سی دی را ببینید.نحوه کار بدین صورت است که ابتدا با استفاده از دستگاه تنور و سپراتور  تاچ و ال سی دی و به کمک نخ جدا کنده ی گلس، تاچ و ال سی دی گلس آسیب دیده ی گوشی موبایل را با دقت و به آرامی جدا میکنیم،و با استفاده از مایع تمیزکننده ی چسب oca و دستگاه برقی تمیزکننده و یا تیغ المنتی تمیز کننده ی چسب oca، چسب های باقی مانده بر روی ال سی دی را تمیز کرده و آن را آماده ی چسباندن گلس جدید کنیم.)

تیم متخصصین یدک موبایل با داشتن دستگاههای تمام اتوماتیک و پیشرفته سعی دارد که گلس گوشیآسیب دیده و فلت پاره شده ی انواع تاچ و ال سی دی های سامسونگ و آیفون را با کمترین خطا و بالاترین دقت،تعمیر نماید.

تعمیر صفحه نمایش گوشی شما بسیار کم هزینه تر از تعویض و خرید یک صفحه نمایش جدید میباشد و این ویژگی مهمترین مزیت تعمیر صفحه نمایش گوشی میباشد.

در ادامه شما را با برخی از این دستگاهها و موارد استفاده ی آنها آشنا میکنیم.

اولین دستگاه مورد بررسی ما،دستگاه تخصصی فریز جهت تعویض گلس انواع گوشی های دارای صفحه نمایش خمیده یا edge میباشد.با استفاده از این دستگاه،گلس آسیب دیده ی گوشی هایی نظیر samsung s6 edge plus و samsung s7 edge و samsung s8 و samsung s8 plus را با دقت بالا تعویض مینماید.

دستگاه تعویض گلس

در فرآیند تعویض گلس،lcd اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه صد در صد مثل قبل میگردد.همچنین تیم متخصص ما از گلس و فریم اورجینال و از پیشرفته ترین دستگاه لمینت تمام اتوماتیک روز دنیا استفاده میکند.

(همکاران و تعمیرکاران گرامی شما میتوانید با استفاده از دستگاه تعویض گلس  به راحتی گلس آسیب دیده ی گوشی های آیفون را تعویض نمایند.همچنین با تهیه ابزار و وسایل تعویض گلس میتوانید کارگاه تعویض گلس خود را تکمیل کنید.)

ضمنا تعویض گلس در این مرکز به صورت کارخانه ای،با چسب OCA مخصوص تعویض گلس تاچ و ال سی دی و لمینت شرکت سازنده صورت میگیرد و از ژل استفاده نمیشود.

در تصاویر زیر تمامی دستگاههایی که برای تعویض گلس انواع گوشی های موبایل مورد استفاده قرار میگیرد را مشاهده میکنید.

دستگاه تعویض گلس تاچ ال سی دی گوشی

محصولات مرتبط
ناموجود
مشخصات سپراتور ال سی دی و تاچ کش یاکسون 943: ●دمای صفحه گرمایشی بین 50 تا 120 درجه سانتیگراد ● توان مصرفی 200 وات ●صفحه حرارتی 7 اینچی ● دارای مکش و وکیوم ● دارای پد سیلیکونی  ● دارای صفحه نمایش دیجیتال ●جنس صفحه...
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم