برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
0

لوپ یاکسون اصلی Yaxun AK-12

● ولتاژ ورودی  220 ولت

● بزرگنمایی  7برابر تا  45 برابر

● مدل زوم ممتد

● عدسی چشمی  wf 10X/20mm

● زاویه دید 45 درجه

● فاصله کار 10 سانتیمتر

● پهنای دید 3 سانتیمتر

● ارتفاع بازو 24 سانتیمتر

● روشنایی: لامپ LED در بازو و پایه با قابلیت تنظیم نور

● ولتاژ لامپ پایه لوپ: 7 وات 230 ولت

● دارای لامپ کفی مهتابی

● لامپ بازو هالوژن _ دارای یک عدد لامپ هالوژن اضافه

● چرخش لنز 360 درجه

● متعلقات: کابل پاور + بالشتک لنز چشمی + کاور 

● ابعاد پایه لوپ: طول 23 سانتیمتر × عرض 19.5 سانتیمتر × ارتفاع 6.5 سانتیمتر

● وزن (بدون جعبه): 5.540 کیلوگرم

● وزن ( با جعبه):  7.100 کیلوگرم

● تاثیر لنز واید روی لوپ Yaxun AK_12:

● تاثیر لنز واید 0.7X

• در زوم 7 برابر ( کمترین زوم) =  ارتفاع کار 12.3 سانتیمتر _ پهنای دید 3.5 سانتیمتر

•در زوم 45 برابر ( بیشترین زوم) = ارتفاع کار 11.5 سانتیمتر _ پهنای دید 7 میلیمتر

● تاثیر لنز واید 0.5X

• در زوم 7 برابر (کمترین زوم) = ارتفاع کار 18.8 سانتیمتر _ پهنای دید 6.5 سانتیمتر

• در زوم 45 برابر ( بیشترین زوم) = ارتفاع کار 17 سانتیمتر _ پهنای دید 1.8 سانتیمتر

ادامه مطلبShow less
نام تجاری:
دوست داشتن0
0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
(440 رای)
توضیحات

لوپ یاکسون ak12 یکی از پرفروشترین لوپ های موجود در بازار تعمیرات موبایل و قطعات الکترونیکی میباشد.این لوپ ساخت کارخانه یاکسون واقع در کشور چین میباشد. استقبال زیاد تعمیرکاران موبایل از این لوپ را میتوان به دلیل وضوح بالا و فضای دید مناسب این لوپ دانست.

در ادمه به بررسی تخصصی و جزئیات لوپ آنالوگ و دوچشمی یاکسون AK12 میپردازیم.

فاصله کار

مهمترین ویژگی لوپ یاکسون ak12 فاصله ی کار 10 سانتیمتری و زوم 0.7x تا 4.5x این میکروسکوپ قدرتمند میباشد.اگر از فاصله ی کاری که لوپ یاکسون ak12 به شما میدهد رضایت ندارید میتوانید به راحتی با بستن یک عدد لنز واید این فاصله ی کار را بیشتر کنید و همچنین بستن لنز واید باعث جلوگیری از ورود دود ناشی از کار بر روی برد های الکترونیکی به لنز اصلی دستگاه شده و باعث تمیز ماندن و جلوگیری از تاری دید در مدت زمان استفاده از لوپ ak12 میشود.

لنز واید

زوم و بزرگنمایی 

البته فاصله ی کار لوپ یاکسون ak10 و لوپ چشمی ak20 و همچنین بزرگنمایی ممتد 0.7x تا 4.5x با لوپ یاکسون ak12 مشترک هست و تنها تفاوت این سه مدل در شکل ظاهری،پایه ی لوپ،بازوی لوپ و لامپ های به کار برده جهت تامین روشنایی هنگام استفاده از لوپ میباشد.

اعداد موجود در ولوم به کار رفته در لنز لوپ ak12 اعدادی بین 0.7 کمترین زوم و 4.5 بیشترین زوم را نمایش میدهد و شما با چرخاندن این ولوم میتوانید به تنظیم دلخواه خود برسید.

فضای دید زیر لوپ

فضای دید زیر لوپ یاکسون AK12 همانند فضای دید لوپ های AK10 و AK20 و اغلب لوپ های دو چشمی که دارای زوم 0.7 تا 4.5X هستند میباشد.با قرار دارد خط کش در زیر لنز لوپ نتیجه گرفتیم که لوپ یاکسون AK12 فضای دیدی به قطر 3 سانتیمتر به ما میدهد.

این فضای دید باعث میشود ما بتوانیم سطح بزرگتری از برد گوشی های موبایل و یا سایر برد های الکترونیکی را مشاهده کنید و میتوانید آی سی های هارد و یا CPU  که دارای اندازه ی بزرگتری نسبت به سایر آی سی های موجود در برد گوشی هستند را به صورت کامل مشاهده کنید و عمل تعویض و تمیزکاری پایه های آی سی بر روی برد و همچنین فیکس کردن آی سی را بر روی برد را با تسلط و دید بهتری انجام دهید.

لذا به تعمیرکارای حرفه ای موبایل و قطعات الکترونیکی توصیه میکنیم که برای تکمیل میز تعمیرات خود حتما از این لوپ قدرتمند استفاده کنند.

لوپ های همچون لوپ یاکسون AK21 و لوپ یاکسون AK04 فضای دید و یا میدان دید بسیار کمتری به شما میدهند و برای تعویض آی سی های بزرگتر بر روی برد مناسب نیستند.

چرخش 360 درجه لنز AK12

اصلی ترین قسمت لوپ چشمی ak12 لنز قدرتمند این دستگاه است که میتواند بر روی پایه ی دایره ای شکل خود به صورت 360 درجه چرخش داشته باشد و این موضوع سهولت و انعطاف بیشتری حین انجام کار بر روی برد های الکترونیکی برای تعمیرکاران موبایل ایجاد میکند.

لنز لوپ ak12

لنز دو چشمی لوپ ak12 دارای دو عدد عدسی جداشدنی دارای بزرگنمایی wf 10x/20 mm میباشد که بر روی سر این عدسی ها دو عدد بالشتک پلاستیکی تعبیه شده تا تعمیرکاران موبایل و برد های الکترونیکی چشم خود را بر روی این بالشتکها قرار داده و حین انجام کار باعث آسیب حین تماس عدسی با اطراف چشم هایشان نشود.

زاویه دید

زاویه دید اکثر لوپ های دوچشمی یاکسون مانند لوپ ak10 و لوپ آنالوگ ak20 به صورت 45 درجه میبااشد و این زاویه ی دید باعث تسلط بیشتر تعمیرکار بر روی برد و تعمیر و سیم کشی میشود و لوپ ak12 نیز از این قائده مثتثنی نیست و دارای زاویه ی دید 45 درجه میباشد.

روشنایی لوپ یاکسون AK12

لوپ یاکسون آکا 12 مجهز به دو عدد لامپ جهت تامین روشنایی هنگام استفاده از لوپ است که یکی از این لامپ ها در بازو و دیگری در پایه ی لوپ تعبیه شده اند.

لامپی که در بازو تعبیه شده است دارای ولوم تنظیم نور میباشد که این ولوم در قسمت کنار پایه لوپ و در قسمت راست قرار داده شده است که با چرخاندن این ولوم میتوانید نور دلخواه خود را تنظیم کنید.

زاویه تابش این لامپ به صورت 45 درجه میباشد و ممکن است حین انجام تعمیرات بر روی کار سایه ایجاد کند.

شما میتوانید جهت رفع این ایراد از لامپ لوپ LED جداگانه که به صورت دایره ای شکل هستند بر روی لنز لوپ یاکسون AK12 استفاده کنید تا با تاباندن نور مستقیم و عمود از بالا به پایین این مشکل رفع شود.

لامپ لوپ

لامپ دیگری در پایه ی لوپ قرار دارد و شما میتوانید در صورت لزوم از این لامپ نیز استفاده کنید.

ابعاد لوپ

ابعاد پایه لوپ یاکسون ak12 به طول 23 و عرض 19.5 سانتیمتر است و باید میز کار تعمیرات موبایل خود را متناسب با ابعاد این لوپ طراحی کنید.ارتفاع بازوی این لوپ 24 سانتیمتر است که ارتفاع کلی لوپ هنگام بستن لنز افزایش میابد.

اگر از ابعاد پایه لوپ AK12 راضی نیستید و میخواهید پایه ی لوپ بزرگتر با اجزای مختلف جهت قرار دادن آچار و قطعات موبایل در حین انجام کار داشته باشید میتوانید با تهیه ی پایه لوپ آلمنیومی و پد فلزی حرفه ای این ایراد را برطرف کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شما میتوانید با جدا کردن پایه اصلی لوپ AK12 و بستن آن به این پد فلزی فضای کار بهتری در زیر لوپ فراهم کنید.

پد نسوز پایه لوپ

معایب لوپ AK12

از جمله معایبی که تعمیرکاران موبایل بعد از استفاده ی زیاد از این دستگاه عنوان کرده اند میتوان به خستگی چشم بعد از کار روزانه با این لوپ و همچنین شل شدن اهرم میکانیکی این دستگاه اشاره کرد.

لوپ یاکسون ak12

شل شدن اهرم لوپ ممکن است بعد از چندین سال استفاده از این لوپ ایجاد شود و شما با مراجعه به تراشکارها میتوانید این عیب را برطرف کنید.

توصیه یدک موبایل

توصیه تیم یدک موبایل به شما این است که اگر میخواهید تعمیرات موبایل را به صورت حرفه ای ادامه دهید و نیازمند میکروسکوپی و لوپی با فضای دید مناسب هستید،لوپ یاکسون AK12 گزینه ی بسیار مناسبی برای شماست و با خرید این ابزار قدرتنمند راندمان و بهره وری خود را تا حد زیادی میتوانید افزایش دهید.

در ادامه میتوانید تجربه کاری خود را در مورد استفاده از این لوپ قدرتمند با ما و سایر همکاران به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع لوپ
دو چشمی استریو
بزرگنمایی
0.7X تا 4.5X برابر با 7 تا 45 برابر
مدل زوم
زوم ممتد از 7 تا 45 برابر
زاویه دید
45 درجه
عدسی چشمی
wf 10x/20 mm
قابلیت نصب لنز واید
دارد
قابلیت نصب لامپ LED
دارد
فاصله کار
10 سانتیمتر
پهنای دید
3 سانتیمتر
روشنایی
لامپ LED در بازو و پایه با قابلیت ولوم میزان روشنایی
چرخش لنز
360 درجه
ارتفاع بازو
24 سانتیمتر
ابعاد پایه کار
6.5x 19.5 x 23 سانتیمتر
اتصال به صفحه نمایش
ندارد
موارد استفاده
جهت بزرگنمایی قطعات بسیار ریز در برد گوشی های موبایل و هر جسم ریز دیگر که برای کار بر روی آن، نیاز به بزرگنمایی داشته باشد.
متعلقات
کابل برق-بالشتک لنز چشمی-کاور پلاستیکی
ولتاژ ورودی
220 ولت
جنس بدنه
آلومنیوم و آهن
وزن
6 کیلوگرم
کشور سازنده
چین
نظرات
ما هرگز ایمیل شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم.
حذف پاسخ

مواردی که با * مشخص شده اند، الزامی هستند

هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مشابه
5,400,000 تومان
● منبع تغذیه سوگون SUGON 3005PM ● منبع تغذیه 30 ولت  5 آمپر ● ولتاژ ورودی 220V ● توان مصرفی کلی دستگاه 150W ● نمایش آمپر با دقت هزارم آمپر ● نمایش W وات و توان مصرفی دستگاه متصل شده به منبع ● منبع تغذیه بوق دار ●...
11,500,000 تومان
● پری‌هیتر حرفه‌ای JC iHeater pro همراه با گیره عنکبوتی نگه دارنده مادربرد ● مجهز به فن خنک‌ کننده (از زیر قالب را خنک میکند) ● دارای منوی حرفه‌ای ( انتخاب حالت تعمیر مادربرد، حالت cpu و حالت صفحه نمایش ● قابلیت اتصال...
160,000 تومان
مشخصات شابلون همه کاره اندروید و آیفون آموئی AMAOE UNIVERSAL: شابلون همه کاره اندروید شابلون همه کاره آیفون ضخامت 0.12MM 16 قسمت و سایز مختلف سوراخ های مربع شکل و لوزی شکل cnc شده مقاوم در برابر دمای بالا ساخته شده...

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم