سوال: خرید آنلاین چیست؟

جواب: خرید آنلاین یعنی خریدی که از طریق اینترنت صورت می گیرد. در این فرایند، خریدار وارد سایت فروشنده شده و کالای مورد نظر خود را در سایت سفارش می دهد. هزینه کالا را از طریق اینترنت پرداخت می کند و کالا را دریافت می نمایيد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: من در یکی از نقاط دور افتاده ایران هستم آیا سرویس شما شامل حال من هم می شود ؟ 

جواب: بله ، در تمامی شهرها ، روستاهها ، و هر جایی که پست یا دفاتر آی سی تی روستایی نیز در آنجا وجود داشته باشد سرویس ما قابل ارائه است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: چطور می توانم از سایت خرید کنم؟
جواب: در منوي بالاي سایت لیست محصولات موجود را می بینید. روی گروه مورد نظرتان کلیک کنید. سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید. يا اينکه با تايپ کردن نام کامل يا قسمتي از نام محصول در کادر جستجو در گوشه بالاسمت چپ سايت محصول دلخواه را پيدا کرده و  در صفحه هر محصول گزینه ای بنام "سبد خرید" وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، محصول وارد سبد خرید شما می شود و سبد خرید درگوشه بالا سمت چپ صفحه ظاهر می شود. بعد از این که همه محصولات(يا محصول) مورد نظرتان را وارد سبد خرید کردید. می توانید تعداد آنها را کم و زیاد کنید یا آنها را حذف کنید. سپس گزینه تکمیل خرید را کلیک کنید. فرمی ظاهر می شود که در آن باید مشخصات خود از قبيل آدرس، تلفن نام و ... را وارد کنید. همچنین در همین فرم یک نام کاربری و یک کلمه عبور برای خود وارد می کنید تا بطور خودکار در سایت ثبت نام شوید واز مزایای عضویت بهره مند گردید. در مرحله بعد باید روش ارسال کالا  را تعیين کنید و در آخر نيز با پرداخت هزينه از طريق درگاه آنلاين بانک ملت  سفارش خود را تکميل کنيد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: چطور می توانم با شما تماس بگیرم؟
1) بوسيله فرم تماس با ما با
2) ایمیل info@yadakmobile.ir
3) تلفن 09176828542

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: چرا باید به خرید از سایت شما اعتماد کنم؟
جواب: طبق مطالعات صورت گرفته، تأیید یک فروشگاه مجازی توسط مؤسسات دولتی و یا مراکز ثالث قانونی، بیشترین تأثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.
یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:
۱- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال
۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده
۳- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش
۴- واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گیری پول
۵- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران
۶- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد 
در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به خصوص B2C خواهد بود. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: زمان تحویل کالا چقدر است؟
جواب: زمان تحویل کالا برای سایر شهرستانها 24 تا 72 ساعت است البته اين مدت زمان مربوط به پست پيشتاز مي باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: چرا بايد براي خريد حتما در سايت عضو شوم؟ 
جواب: عضويت در سايت در واقع همان ثبت مشخصات و آدرس  شما براي ارسال محصول مي باشد، متعاقبا اگر ما مشخصاتي از شما نداشته باشيم ارسال کالا و پيگيري آن براي ما عملا غير ممکن است. در ضمن با ثبت مشخصات خود ما شما را از مزاياي سايت مانند تخفيف ها، محصولات جديد، بروزرساني ها و امکانات ديگر سايت آگاه مي کنيم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: اگر اجناس سفارش داده شده ایرادی داشته باشد چه باید کرد؟
جواب: ما قبل از ارسال کالاي شما، آن را تست مي کنيم و از سالم بودن همه قسمت هاي آن چه ظاهري و چه سيستمي اطمينان حاصل مي کنيم به دليل اينکه رضايت شما از محصول خريداري بر هر چيزي مقدم تر است و خريد شما پايان ارتباط ما با شما نيست بلکه شروع يک تعهد از طرف ما محسوب مي شود.
با همه اين تفاسير در صورتی که کالای ناسالم از مامور پست تحویل گرفته شود شما مي توانيد با ما تماس گرفته تا ما يک کالاي سالم براي شما مجددا ارسال کنيم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوال: من نمی توانم پس از پر کردن فرم عضویت ،عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید.
جواب: بهتر است مرور گر خود را عوض کنید.پیشنهاد ما این است که از فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------